Если он написал неверный billing adress, то сначала надо позвонить в банк и узнать точный адрес. У меня правильный адрес написан на задней части карточки: "Эта карта является собственннотью Международного Московского Банка. Нашедшего просим вернуть в Банк по следующему адресу:" и далее идет адрес. Такая же строчка с адресом есть и на английском. В банке мне назвали именно его. Этот адрес на английском я ввел и все сработало.
Если карточку Стим заблокировал и пишет:
"Recently, you submitted a purchase-request for Day of Defeat: Source through Steam.
We were not able to process this transaction because this credit card has been used too many times in Steam. Steam currently limits each credit card to 1 preorder per product. We are doing everything we can to protect our customers from credit card fraud and will prosecute fraud to the fullest extent of the law" - то надо написать письмо по адресу
billing@steampowered.com и указать в качестве темы "Day of Defeat: Source Steam purchase - Credit Card Declined". В письме пусть пишет следующее:
-------------------------------------------------------------------------
My VISA (MasterCard, если у него не VISA) was rejected. Money was on it. Problem is in wrong billing adress. Now I know the correct adress but some restriction for my card:
Recently, you submitted a purchase-request for Day of Defeat: Source through Steam.
We were not able to process this transaction because this credit card has been used too many times in Steam. Steam currently limits each credit card to 1 preorder per product. We are doing everything we can to protect our customers from credit card fraud and will prosecute fraud to the fullest extent of the law
-------------------------------------------------------------------------
И в конце вставь текст из письма, которое пришло по почте после того как карточку забраковали. Или хотя бы укажи имя Steam аккаунта.